Frånträde från kontrakt och reklamationer

Frånträde från kontrakt

Du kan frånträda avtalet inom 30 dagar efter att du mottagit produkten. Varorna ska vara oanvända, oskadade och i originalförpackning.

1. Skicka oss ett e-postmeddelande för att meddela oss att du vill returnera varorna. Bifoga formuläret för återträde från köpekontraktet till e-postmeddelandet. Vi ska bestämma om det är nötigt att skicka varorna tillbaka till oss.
Kontakta e-post: kundservice@euroelectronics.eu

2. Skicka tillbaka produkten till vårt returlager:

Euroelectronics
Zagórska 159 Gata, 2-600 Tarnowskie Góry
Polen


3. Skicka oss bekräftelsen på leverans och returspårningsnumret till kundservice@euroelectronics.eu

4. Inom 14 dagar efter att du tagit emot paketet och kontrollerat det av en servicetekniker, kommer dina pengar att återbetalas via banköverföring.

5. I händelse av att du inte får pengarna inom den lagstadgade perioden på 14 dagar, vänligen kontakta kundsupport omedelbart.

 

Klagomål

Om du vill göra anspråk på varorna rekommenderar vi att du först kontaktar kundsupport: kundservice@euroelectronics.eu

Om du har bestämt dig för att klaga på produkten, gör så här:

1. Skicka oss ett e-postmeddelande och låt oss veta vad som är fel med produkten.
Alternativt kan du bifoga bilder och klagomålsformulär.

2. Vår kundsupport avgör om det är nödvändigt att returnera varorna. Om så är fallet, returnera varorna till vårt returlager med den förbetalda returetiketten.

Euroelectronics
Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry

 3. Skicka oss bekräftelsen på leverans och returspårningsnumret till kundservice@euroelectronics.eu

4. Du kommer att få en bekräftelse på mottagandet av klagomålet. Om inte, kontakta kundsupport.

5. Du kommer att få ett beslut från klagomålsavdelningen inom 30 dagar.

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss.

Mer information i villkoren.

 

Hur packar man produkten ordentligt?


Kom ihåg att om du returnerar en vara till oss är du ansvarig för i vilket skick den kommer att levereras till oss. Om den skadas under transporten på grund av otillräckligt skydd av produkten inuti förpackningen är du ansvarig.

Använda sig av:

  •         Stabil kartongförpackning av rätt storlek för produkten som ska skickas i den,
  •         Bubbelplast,
  •         Stark självhäftande tejp som liknar bilden och en skärkniv/sax,
  •         Fyllnadsmaterial; som luftkuddar och skrynkligt papper.


1. Välj lämplig ruta för produktens storlek.
2. Lägg ett lager skyddsutrustning (folie, papper) under produkten.
3. Lägg produkten i en skyddsfilm. Placera även skyddsutrustning runt för att förhindra att produkten rör sig inuti lådan.
4. Säkra lådan med stark tejp.
5. Märk produkten med ordernummer eller avsändarens namn.