Vanliga frågor och svar (FAQ)

1. Hur returnerar jag en vara eller gör en reklamation?

Klicka här.

2. Var hittar jag min faktura?

Vi skickar inköpsbeviset endast i elektronisk form, i ett automatiskt e-postmeddelande.

3. Det finns ett fel på min faktura, hur kan jag rätta till det?

Skicka ett e-postmeddelande till oss på: kundservice@euroelectronics.eu
Vänligen inkludera fakturanumret i meddelandet.

4. Finns den vara jag har valt i lager?

Varans tillgänglighet i butiker och lager kan kontrolleras direkt på vår webbplats. Detaljerad information finns på produktens sida.

5. Hur kan jag kontrollera statusen på min beställning? När skickas min beställning?

Efter att du har lagt en beställning får du ett bekräftelsemeddelande när beställningen tas emot, packas och skickas. Du får e-postmeddelandet från kundservice@euroelectronics.eu

Vänligen kontrollera din skräppostmapp (SPAM).

6. Skickar ni varor utomlands?

Vänligen gör en beställning i någon av våra andra butiker: